החלפות/החזרות

  1. החלפות וזיכויים ייעשו בהתאם למחיר ששולם בעד הפריטים בפועל (לא כולל דמי משלוח), כפי שהוא מופיע בחשבונית הקנייה.
  2. ניתן להחליף מוצרים שנרכשו באתר או להחזירם תמורת זיכוי, בתוך 14 ימי עסקים ממועד הרכישה, ובלבד שהמוצר תקין, באריזתו המקורית ונושא תווית מקורית ומבלי שנעשה בו שימוש, בצירוף חשבונית קנייה ובכפוף לכל דין.
  3. זיכויים והחלפת מוצרים אפשריים בחנות הרשת בנתניה בלבד.
  4. למרות האמור:
  • לא ניתן להחליף מוצרים אשר נרכשו באתר האינטרנט ואשר הם בלעדיים לאתר או אינם מצויים במלאי בחנויות רשת Body Mania, אלא רק להחזירם תמורת החזר כספי, בכפוף לתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן בעניין ביטול עסקה.
  • לא ניתן להחליף מוצרים מעונות קודמות או מוצרי עודפים, אלא רק להחזירם תמורת זיכוי לרכישה חוזרת בחנות Body Mania בנתניה (לא באתר).

אין באמור כדי לגרוע מזכות הלקוח/ה לביטול עסקה, לרבות ביחס למוצרים המפורטים בסעיף זה, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981. לעניין ביטול עסקה – ר’ להלן.

  1. החלפה בחנות Body Mania בנתניה של מוצרים אשר נרכשו באתר האינטרנט, תיעשה בכפוף לזמינותם במלאי בחנות.
  2. לא ניתן להחליף מוצרי הלבשה תחתונה ובגדי ים.
  3. אין במדיניות החזרת המוצרים של החברה כדי לגרוע מהוראות כל דין.

ביטולים

ביטול עסקה שבוצעה באתר האינטרנט של Body Mania

  1. צרכן הרוכש מוצר באתר Body Mania רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (“חוק הגנת הצרכן“). הפירוט המובא להלן הוא תקציר לא מחייב של הכללים המלאים והמחייבים הנמצאים בחוק הגנת הצרכן. אין באמור בתקציר זה כדי להגביל את זכויותיה של Body Mania או את זכויותיו הקוגנטיות של הצרכן, על פי חוק הגנת הצרכן.
  2. מועד הביטול:

אפשרלבטל את הרכישה בתוך: (א) 21 ימי עסקים ממועד ביצועה; (ב) 14 ימים מיום קבלת המוצר; (ג) 14 ימים מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן – לפי המועד המאוחר ביניהם.

  1. דרכי הביטול: Body Mania מאפשרת לבטל עסקה שנעשתה באתר האינטרנט שלה, באמצעות הודעת ביטול שימסור הצרכן בכל אחת מהדרכים המפורטות להלן ובהתאם לדרכי ההתקשרות המפורטות להלן:

–  בעל פה, באמצעות שירות הלקוחות של Body Mania, בטל’ 052-6447083; או בהודעה בעל פה בחנות Body Mania  בנתניה.

–  בדואר רשום, לכבוד Body Mania, רחוב גיבורי ישראל 5, נתניה.

בהודעת הביטול יש לציין את שם הצרכן ואת מספר תעודת הזהות שלו ואת מספר ההזמנה. כדי לסייע ל- Body Mania לאתר את העסקה הרלוונטית, מתבקש הצרכן לצרף להודעת הביטול חשבונית/קבלה לשם זיהוי העסקה וסכומה.

  1. במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו לצרכן בנוגע למוצר או עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה (“אי התאמה”) תחזיר Body Mania, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן בגין המוצר הפגום, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה דמי ביטול כלשהם מהצרכן.
  2. במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, תחזיר Body Mania בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ותגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
  3. אין בזכותו של צרכן לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של Body Mania לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הצרכן, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי.
  4. על מנת להימנע מנזק למוצר, אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
  5. לא ניתן לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה בגין טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה, ובכלל זה חולצות או פריטי לבוש אחרים שלפי בחירת הצרכן, הודפס עליהם סמל בית ספר.

בהתאם לתיקון 47 לחוק הגנת הצרכן, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש (כהגדרתם בחוק), שביצע עסקה באתר האינטרנט של Body Mania אשר כללה שיחה טלפונית עם נציג Body Mania, יהיו רשאים לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב), לפי המאוחר.

בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות של Body Mania בטלפון 052-6447083